Laat uw kind voor adhd behandelen

add add2Mijn neefje is tien jaar oud en heeft adhd, mijn tante wilde hem voor adhd behandelen en ik vond het een zeer goed idee. Hij slikte al wat medicijnen voor de aandoening maar als nog had hij er best wel erg last van en dus probeerden we het een beetje zo op te lossen. We werden geïnformeerd over de bovenstaande website en we namen dus een kijkje, we werden al snel over gehaald om contact op te nemen omdat het gewoon een heel goed iets leek voor haar zoontje. We besloten het te doen en het heeft hem erg geholpen, hij heeft echt stappen vooruit gemaakt en voelt zich stukken meer zelfverzekerd en maakt sneller vriendjes en vriendinnetjes.

Het heeft hem echt geholpen

Het feit dat hij is behandeld voor adhd heeft hem echt geholpen, in alle opzichten is hij vooruit gegaan. Vaak hebben ouders niet door dat hun kind adhd heeft tot op een latere leeftijd, als je adhd hebt heb je last van het niet kunnen concentreren. Iedereen heeft dit wel eens maar wanneer je adhd hebt zul je dit veel vaker hebben dan andere mensen, ook kun je problemen hebben met het in slaap vallen en doe je soms ondoordachte dingen, vaak ben je druk oftewel hyperactief en deze stoornis kan niet alleen een last voor jezelf zijn maar ook voor anderen en daarom is het belangrijk dat je geholpen wordt zodat je je niet minder waardig gaat voelen.

add3