Professionele praktijk voor fysiotherapie

fysiozandt

Fysio ’t Zandt is er op gericht om je zo snel mogelijk van je klachten af te helpen, heb je klachten tijdens het bewegen dan beginnen we met het zoeken naar de bron. Met andere woorden we gaan er proberen achter te komen waar de oorzaak ligt van bijvoorbeeld pijn in de knie tijdens het lopen. Hebben we gevonden wat er precies aan de hand is, wordt er een persoonlijk plan opgesteld om snel ervoor te zorgen dat je weer vrijuit kunt bewegen zonder klachten en/of pijn te ervaren. De behandeling bestaat uit een combinatie van twee aspecten, eventueel uit te  breiden met een derde toevoeging.

Fysio 't Zandt

Het behandelplan

Het behandelplan bestaat uit een diepe massage waarbij de gewrichten worden behandeld, hierbij wordt de bron aangepakt. Met de oefeningen die worden gedaan worden de gewrichten en spieren weer sterker gemaakt, zodat je zonder klachten weer je lichaam op de goede manier kunt belasten. Pijn en klachten komen in heel veel gevallen door het verkeerd belasten van het lichaam, wanneer het te laat is en de klachten er al zijn merk je dit pas. Daarom is het belangrijk dat je direct actie onderneemt, wacht je nog langer dan kan het zijn dat je dagelijkse werkzaamheden niet meer uit kunt voeren.

In het fitnesscentrum kun je oefenen om je lichaam sterker te maken, hierbij maak je de kans zo klein mogelijk om in de toekomst weer klachten te ervaren bij het bewegen. Er word je geleerd om op de goede manier met je lichaam om te gaan, spieren en gewrichten te belasten zonder dat je klachten of pijn ervaart. Ook op de lange termijn zal je merken dat dit helpt, en je er baat bij hebt dat je deze oefeningen doet. Heb je nu klachten en is je lichaam toe aan een professionele behandeling zodat je in de toekomst geen klachten meer ervaart? Neem dan snel contact op met Fysio ’t Zandt voor meer informatie en eventueel een behandeling.